Piscine și jacuzzi la prețuri de vânzare

Chronicle Books Puzzle Icons of the 90s 500 piese

Chronicle Books Puzzle Icons of the 90s 500 piese


Dimensiunea pachetului: 29x4,8x22 cm Vârsta: 8+ Material: hârtie Citește mai mult

Producător: Chronicle BooksCod produs: DV04539 Expediere și plată

89 Lei
În stoc în termen de 3 zile
buc

Dimensiunea pachetului: 29x4,8x22 cm Vârsta: 8+ Material: hârtie Citește mai mult

Producător: Chronicle BooksCod produs: DV04539 Expediere și plată

Puzzle-ul de 500 de piese Icons of the 90s este un puzzle mozaic care dezvăluie un colaj de clasici ai culturii pop. Orice milenial vă va spune că anii '90 au fost cel mai bun deceniu (chiar dacă mulți dintre ei erau încă la începuturi atunci). Lăsând la o parte pentru o clipă dezbaterea despre copiii anilor '90, au mare dreptate. O mare parte din cultura anilor '90 o dictează pe cea a noastră de astăzi. Dacă Nirvana nu ar fi avut succes, ar fi ajuns vreodată grunge-ul la mase? Poate cineva să treacă măcar un examen de conducere fără să se antreneze în Mario Kart? Noi ne îndoim, iar acest puzzle o dovedește. Pregătește-te să vezi Nokia, Nintendo 64, Tamagotchi, Discman, patine cu rotile, pălării Bucket Hats, CD-ROM-uri, Beanie Babies, Chokers și multe altele atunci când vei asambla acest puzzle! Apoi, există celebrități precum Oprah și The Fresh Prince.

Caracteristici principale:

  • Conține 500 de bucăți
  • Imprimate cu cerneluri non-toxice
  • Puzzle de calitate premium
  • Piesele individuale se potrivesc perfect
  • Dezvoltă gândirea logică și abilitățile motorii
  • Dimensiuni pachet: 29x4,8x22 cm
  • Vârstă: 8+
  • Material: hârtie

Chronicle Books este o editură independentă cu sediul în San Francisco, fondată în timpul verii iubirii, în 1967. Lucrând cu artiști, scriitori și organizații din întreaga lume, ei se angajează să respecte diversitatea chiar și în cultura lor corporativă și urmăresc să respecte și să ridice în slăvi oameni cu origini și opinii diferite. În fascinația lor nemărginită pentru cărți și cu dorința de a inspira aceeași pasiune în oameni, se străduiesc să se asigure că le recunoști produsul imediat ce îl ții în mână. Pentru toate produsele lor, ei iau în considerare cu atenție fiecare detaliu, astfel încât designul produsului să pună în valoare conținutul acestuia și să formeze o legătură cu clientul. Logo-ul lor de neocolit, iconicul ochelarilor, poate fi găsit pe rafturile magazinelor de tot felul din întreaga lume și reprezintă o provocare de a privi lucrurile altfel.

Parametrii
Materialul hârtie
Vârsta 8+
Clarificare 500 piese