Ce ar trebui să fac dacă jucăria mea Bruder se strică?

Chiar dacă vă bazați pe jucăriile Bruder, în timpul transportului, în căldura jocului sau în cazul unei utilizări necorespunzătoare, unele părți ale modelului pot înceta să mai funcționeze așa cum ar trebui. Ce trebuie să faceți dacă descoperiți o problemă cu jucăria dumneavoastră Bruder? Colega noastră Jana de la departamentul de servicii pentru clienți vă va împărtăși sfaturi specifice.

1. Am găsit jucăria deteriorată

Dacă șoferul vă înmânează un pachet care prezintă semne vizibile de deteriorare, nu îl acceptați și nu semnați pe loc un document de rezervare cu șoferul. Problema trebuie rezolvată apoi direct cu compania de transport responsabilă pentru daune.

În cazul în care ambalajul transportului este în regulă și descoperiți defectul produsului abia după despachetare, vă rugăm să contactați imediat departamentul nostru de servicii pentru clienți. Suntem aici pentru dumneavoastră.


"Dacă ați primit deja bunuri deteriorate, vă rog să mă contactați prin e-mail objednavky@mrakyhracek.cz și să atașați la mesaj o fotografie a produsului deteriorat și a întregului pachet." Jana


2. Am jucăria în garanție, dar ceva nu a mers bine.

Deși reclamațiile privind jucăriile Bruder sunt mai degrabă excepționale, le putem rezolva cu ușurință. Dacă aveți probleme cu modelul dvs., vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți pentru consiliere. Încercăm întotdeauna să găsim o soluție de care să fiți mulțumit.


"Procedura tipică de reclamație este de a trimite produsul la compania noastră, unde evaluăm defectul și propunem o soluție. În cazul unei reclamații legitime, fie vă vom trimite o jucărie nouă, fie vă vom rambursa banii, în funcție de tipul de defect și de disponibilitatea produsului.

Vă recomand să mă contactați mai întâi cu orice problemă la adresa objednavky@mrakyhracek.cz și să atașați la mesaj o fotografie a deteriorării produsului. De obicei, putem rezolva problema prin trimiterea unei piese de schimb, în timp ce jucăria rămâne tot timpul la dumneavoastră acasă. În acest fel, putem economisi costurile de transport și nu punem o presiune inutilă asupra mediului înconjurător." Jana


3. Jucăria s-a stricat, dar nu mai este în garanție sau eu sunt responsabil pentru problemă

Piesele de schimb Bruder se vor dovedi utile în aceste cazuri. Datorită lor, modelele rămân în joc mai mult timp și economisiți bani. Sunt, de asemenea, excelente pentru cei care aud adesea fraza: "Eu am pus-o aici".


"Cu siguranță mă puteți contacta chiar și atunci când o jucărie Bruder nu mai este în garanție. Voi fi fericit să găsesc o soluție care să vă convină. Ca și în cazul reclamațiilor, de obicei trimit doar o piesă de schimb. Dacă nu sunteți sigur cum să montați piesa pe jucărie, vă pot îndruma sau unul dintre furnizorii noștri de aceste frumoase jucării vă poate ajuta." Jana


Cum au luat naștere jucăriile Bruder, ce le face speciale și din ce material sunt făcute? Citește articolul Cum au luat naștere jucăriile Bruder? și aflați mai multe.